sponsorlu bağlantılar

28 Kasım 2010 Pazar

KPSS Önlisans sınavları soru ve cevapları 28 Kasım

2010 Kamu Personel Seçme Sınavı (KPSS Ortaöğretim ve KPSS Önlisans) 28 Kasım 2010 tarihinde yapılacak.KPSS Ortaöğretim ve KPSS Önlisans sınavlarına yaklaşık 2,5 milyon adayın katılacağı sınavda, iptal edilen 26 Eylül 2010′da kullanılan giriş belgeleri geçerli olacak.

KPSS Ortaöğretim ve KPSS Önlisans için 28 Kasım KPSS sınavı saati kaçta? 2010 Kamu Personel Seçme Sınavı (KPSS Ortaöğretim ve KPSS Önlisans) 28 Kasım 2010 tarihinde yapılacak.KPSS Ortaöğretim ve KPSS Önlisans sınavlarına yaklaşık 2,5 milyon adayın katılacağı sınavda, iptal edilen 26 Eylül 2010′da kullanılan giriş belgeleri geçerli olacak.

28 Kasım(Bugün) yapılacak olan ÖSYM KPSS sınavında Sabah saat 09.30’da KPSS Ortaöğretim Düzeyi, Önlisans Düzeyinde ise saat 14.30’da başlayacak.
2010-11-27 02:2428 Kasım (Bugün) yapılacak olan KPSS’de soru ve cevaplar ÖSYM tarafından açıklanır açıklanmaz sitemizde olacaktır.

28 Kasım KPSS sınavında milyonlarca kişi hedeflerine ulaşmakmak için bugün ter dökecek. 120 sorudan oluşacak olan KPSS sınavına 2,5 milyon kişi girecek.KPSS için sınavın yapılacağı sınav merkezlerinde emniyet ve jandarma geniş güvenlik önlemleri alarak sınavın sorunsuz tamamlanması için görev yapacaklar. Bu arada bir çok belediye’de sınav öncesinde sınavda gürültü kirliliğini önlemek ve sınava girecek olanların rahat bir sınav geçirmesi için gürültü yapanlara kabahetler kanununa göre cezai işlem uygulaması yapacak.

2010 Kamu Personeli Seçme Sınavında 120 soru sorulacak ve 2,5 saat sürecek. KPSS’de Kılık Kıyafet hakkında herhangi bir açıklama yapılmadı. Daha önce bazı sınavlarda başıörtülü bayanlar alınırken 2010 Kamu Personeli Seçme Sınavında ise böyle bir uygulamanın olup olmayacağı merak konusu oldu.


0 yorum:

Yorum Gönder