sponsorlu bağlantılar

30 Ağustos 2010 Pazartesi

Türk Eğitim-Sen Başkanı İsmail koncuk kimdir,hayatı mücadelesi

SENDİKACILIĞIN DUAYENİ


Genel Başkan Şuayip Özcan"ın aday olmadığı genel kurulda delegelerin büyük kısmının oyunu alarak Türk Eğitim-Sen Genel Başkanı seçilen İsmail Koncuk, Adana"da deyim yerindeyse "sendikacılığın duayeni" olarak niteleniyor. Toparlayıcı kişiliği ve sendikal alandaki başarılı çalışmaları ile bilinen Koncuk"un seçim zaferi Türk Eğitim-Sen Adana 1,2, ve 3 Nolu Şubeleri"nde de büyük sevinç yarattı. Koncuk"un genel başkanlığıyla Adana da ilk kez Ankara"da Genel Başkanlık nezdinde temsil edilmiş olacak.

TÜM KESİMLERİN TAKDİRİ

Koncuk"un aldığı bu seçim zaferi sendikal çevreler tarafından takdirle karşılandı. Adana ve Çukurova Bölgesi"nin desteklediği Koncuk"un, Türkiye"nin dört bir yanından gelen delegelerin de kanaatiyle oyların büyük çoğunluğunu alarak seçilmesi, sendika içerisinde de genel kurulun "Türk Eğitim-Sen"in birlik ve bütünlüğüne yakışır bir şekilde" tamamlandığı kanaatinin oluşmasına neden oldu.


YÖNETİM KURULUNDAKİ İSİMLER

Genel kurul sonrası İsmail Koncuk Genel Başkanlık görevine getirilirken, görev dağılımı şu şekilde oluştu:

Yaşar Yeniçerioğlu Genel Sekreter, Ali Seyit Kaplan Genel Mali Sekreter, A. Talip Geylan Genel Basın ve Dış İlişkiler Sekreteri, Musa Akkaş Genel Toplu Görüşme ve Mevzuat Sekreteri, Cengiz Kocakaptan Genel eğitim ve Sosyal işler Sekreteri, Mustafa Kızıklı ise Genel Teşkilatlandırma Sekreteri.


TÜRKİYE"NİN EN BÜYÜĞÜ

Koncuk"un Genel Başkan seçilmesinin ardından Adana"daki sendikal çevreler tarafından da "büyük bir başarı" olarak ifade ediliyor. Zira Türk Eğitim-Sen, eğitim iş kolunda aynı zamanda yetkili sendika da olan Türkiye"nin en büyük memur sendikası konumunda bulunuyor. Türk Eğitim-Sen ISO 9000 Yönetim Kalite Belgesi"ne sahip ve ülke çapında 110 şubesi ile 150 bin civarında üyesi bulunuyor.

İSMAİL KONCUK KİMDİR?




24.05.1959 tarihinde Ceyhan´da doğdu. İlk-orta ve lise tahsilini Ceyhan"da tamamladıktan sonra Eskişehir Eğitim Enstitüsü İngilizce Bölümü"nden, 1980 yılında mezun oldu. Bu arada Atatürk Üniversitesi Temel Bilimler Fakültesi Yabancı Diller Yüksek Okulu"nda da okudu. Öğretmenliğe 1981 yılında Konya´nın Beyşehir İlçesi Doğanbey Beldesi"nde başladı. 1985 yılında Adana´ya atandı. 1992 ´den 1996 yılına kadar Türk Eğitim-Sen Adana Kurucular Kurulu üyesi ve Yönetim Kurulu Üyesi olarak çalıştı. 1996 yılından 2005 yılına kadar Türk Eğitim-Sen Adana 1 Nolu Şube Başkanlığı ve Türkiye Kamu-Sen İl Temsilciliği yaptı. Merkez genel kurulunun 2002 yılındaki 1. Olağan Kongresi"nde Merkez Denetleme Kurulu üyeliğine, 2005 yılında 2. Olağan Genel Kurulu"nda Genel Sekreterliğe seçildi. İngilizce biliyor. Kaynak:www.adanamedya.com

0 yorum:

Yorum Gönder